fbpx

Webinar: “Het kan ook simpel!”
Dinsdag 14 september om 10.00 uur.

“Het kan ook simpel! De toekomst van compact Modern IT Service Management”

De boeiende wereld van IT-dienstverlening en IT Service Management is enorm in beweging. Nadat we al veel moeite hadden om ITIL en later ook BiSL succesvol toe te passen, kwam daar de laatste 10 jaar ook nog Agile, Lean, Scrum, DevOps en OBM bij, en recentelijk ook ITIL4.
Tegelijkertijd neemt het belang van IT-diensten snel toe en volgen ontwikkelingen elkaar op in hoog tempo op het gebied van:

  • Techniek (AI, Block Chain),
  • Organisatie (outsourcing, regie-organisatie, co-creation, zelfsturende teams) en
  • Maatschappij (toenemende regelgeving, compliancy, security).

Flexibel aan te passen

De kunst is om deze ontwikkelingen en uitdagingen om te zetten in praktische oplossingen. Dat betekent integratie in één methode, die eenvoudig toe te passen is en dus compact en volledig moet zijn. En diensten leveren die de business optimaal ondersteunen, flexibel aan te passen zijn aan de ontwikkelingen en toenemende regelgeving.

Consequent en resultaatgericht

Door terug te gaan naar de basis is dit goed mogelijk. Ik leg tijdens het webinar “Het kan ook simpel! De toekomst van compact en Modern Service Management” in 45 minuten uit hoe de IT-organisatie weer resultaatgericht en efficiënt kan werken, door consequent en resultaatgericht de werkwijze in te richten met:

  • 3 Valuestreams waarin al het operationele werk plaats vindt
  • Een compact procesmodel met 6 basisprocessen
  • Een eenvoudig besturingsmodel
  • Data-gedreven sturen met behulp van BI-dashboarding.

Datum: dinsdag 14 september 2021 om 10.00 uur
Duur: ongeveer 1 uur

Meld je aan via onderstaande knop “Direct inschrijven”.

Wat is ISM methode model betekenis ISM Portal

ISM Portal

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

Athenestraat 12
9403 DX Assen

info@ismportal.nl
+31 (0)88 - 2034000