fbpx

ServiceNow

 

Home > Partners > Toolpartners > ServiceNow

De kern van Fujitsu’s ’visie is “Human Centric”. Dit is het geloof dat je mensen centraal dient te stellen om successen te behalen. Met SOSA wordt deze visie toegepast op IT Service Management.

 SOSA behelst onder meer de gestandaardiseerde ISM werkwijze en zodoende behoeven organisatie niet langer na te denken over het vereenvoudigen, optimaliseren en ontwerpen van hun processen en kunnen zij zich richten op het continue verbeteren van de dienstverlening. Om deze werkwijze te ondersteunen wordt een directe integratie met ServiceNow geboden die naadloos aansluit op de SOSA werkwijze.

Voor meer informatie kunt u terecht op de Fujitsu ServiceNow website: https://www.fujitsu.com/nl/servicenow/

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387

Snel en duurzaam voldoen aan de BIO

Veel IT-afdelingen in de overheid voelen de grote druk om aan de BIO te voldoen. Naast de al bestaande werkdruk om goede IT-diensten te leveren en te innoveren, worden steeds strengere eisen gesteld aan de Informatiebeveiliging. Het werkt niet meer om dit aanvullend te doen, integratie van BIO in de werkwijze is de enige weg.

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds