fbpx
4 februari 2021

WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode

WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe, ICT-West Brabant West en Ziekenhuis Gelderse Vallei, maar ook door de wederzijdse inzet van elkaars producten zoals DISC-gedragsstijl analyses, DISC team workshops en ISM-trainingen.

Samenwerking intensiveren
Om de markt nog beter te kunnen bedienen hebben WATSON en Servitect besloten de samenwerking rondom de ISM-methode verder te intensiveren. Concreet betekent dit dat WATSON vanaf heden ook ISM-opleidingspartner is en zelfstandig ISM Foundation trainingen organiseert. Ook wordt de door WATSON doorontwikkelde DISC-gedragsstijl methode verder geïntegreerd in de ISM-methode, om zo onze klanten nog beter te helpen de onderlinge communicatie en samenwerking te verbeteren.

Verder zal de Lean-expertise van WATSON ingezet worden om de ISM-methode te versterken bij de projectmatige ISM-invoering, maar ook zodanig dat onze klanten door de geïntegreerde toepassing van Lean binnen hun ISM-werkwijze nog efficiënter gaan werken.

Tenslotte wordt WATSON actief invoeringspartner voor het ISM-dashboard en de ISM-compliancy tool. Met deze intensivering van de samenwerking zullen WATSON en Servitect nog beter de Nederlands ITSM markt voorzien van direct toepasbare ISM-oplossingen.

 

WATSON & associatesWATSON & associates
Wij zijn een organisatie adviesbureau en begeleiden organisaties bij complexe veranderingen en transformaties. Hierbij benutten en combineren wij onze ruime ervaring en expertise van onder meer Service Management, People performance, Lean/Agile/Scrum, organisatieontwikkeling, informatievoorziening en ICT.

Samen met onze opdrachtgevers werken wij aan integrale en multidisciplinaire oplossingen in het hart van de organisatie. Met onze SMart-aanpak maken wij Service Management weer simpel en praktisch toepasbaar, met meer focus op de menselijke aspecten die essentieel zijn bij veranderingen en transities. Wij helpen individuen én teams zich te ontwikkelen en hun volledige potentieel te bereiken. Zo worden veranderingen daadwerkelijk geborgd, met aantoonbare en blijvende impact.

Servitect
Servitect is gespecialiseerd in IT Service Management en ontwikkelaar en eigenaar van de ISM-methode. Door het consequent integreren van nieuwe ITSM-ontwikkeling vanuit o.a. ITIL, BiSL, DevOp, Lean en OBM is ISM uitgegroeid tot de ITSM-toepassing in de Nederlandse markt. Het is de missie van Servitect om klantwaarde te leveren door state of the art ontwikkelingen in het IT service management werkveld door te vertalen in concreet en eenvoudig toepasbare oplossingen.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Wortell gebruikt de ISM-methode om groei te structureren

Technologie is continue in ontwikkeling. Dat geeft bedrijven een eindeloze hoeveelheid technologische mogelijkheden. Maar het gat tussen technologie en de mate waarin mensen en bedrijven dit kunnen...

Loop stage bij Servitect

Volg jij op dit moment een hbo-opleiding en wil je ervaring op doen op het gebied van audit, kwaliteit, informatiebeveiliging en risicobeheersing? Loop dan je stage bij Servitect!  Wat is Servitect?...

Nu meerdere normen op ISMcompliancy.nl parallel beschikbaar

Deze maand is er de laatste update doorgevoerd op ISMCompliancy.nl. We hebben daarmee weer een grote stap gezet in het vergemakkelijken van het voldoen aan kwaliteitsnormen. De tool laat de...

Livegang Fase I Ipse De Brugge

Na aanwezigheid op de jaarlijkse ISM Infodag, wist Richard de Wit, Manager IV, het zeker: Wij moeten wat met ISM! Nu, een jaar later, wordt de livegang gevierd. Samen Samenwerken September 2018 was...

Ultimo webinar “De kracht van één loket”, dinsdag 11 mei 2021

Dinsdag 11 mei a.s. om 11:00 uur geeft Ultimo een webinar met als titel "De kracht van één loket". In dit webinar geven Vincent Ligt, Product Manager Ultimo, en Robbert-jan van Lippevelde, Directeur...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000

ISM Foundation training

Prettig en efficiënt samenwerken, zonder misverstanden en onnodige vertraging. Na de training heb je inzicht in jouw werkzaamheden en de basisprocessen van ITIL. Je ontvangt praktische tips en tricks om deze processen optimaal toe te passen in jouw werkzaamheden.

Download direct de opleidingsbrochure.