fbpx
21 februari 2022

SrVision 6 en 7 april 2022: “Flow”

Tijdens het SrVision congres 2022 zal Wim Hoving spreken over het belang van toepasbaarheid en resultaat, boven dat van mooie theorieën, met als titel “Flow is a result, not a design!”.

Thema SrVision 2022

Het thema voor de editie SrVision 2022 is Flow! Elke organisatie is bezig met transformatie naar betere prestaties en waardelevering. Of deze organisaties nu Agile, Lean of DevOps gebruiken als middel voor deze transformatie, alle inspanningen hebben één gemeenschappelijk element: FLOW. Flow stelt teams in staat om sneller en beter waarde te leveren. Flow maakt samenwerking tussen teams mogelijk. En flow versnelt feedbackloops om de servicekwaliteit te verhogen.

Over SrVision

SrVision, voorheen servicemanagementdag, organiseert congressen rond het thema service management. De SrVisiondays heeft als doel om een motiverend en inspirerend programma samen te stellen over (IT & Enterprise) Service Management.

Wees erbij!

Kom naar SrVision 2022 op 6 en 7 april in Utrecht. Er zijn nog tickets beschikbaar. SrVision volgt de covid richtlijnen en zorgt voor een veilig congres. Wees erbij!

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht?
Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: 088-2034000
E: r.dijkstra@servitect.com

500e ISM Masterclass deelnemer

Vorige week was Karen Kok-Wassink, IT Service Level Manager bij Gelre Ziekenhuizen, de 500e ISM Masterclass deelnemer. Reden voor felicitaties en een bloemetje. Daarnaast werden alle deelnemers van...

Herken je deze verontrustende antwoorden?

Afgelopen dinsdag 8 juni gaven Wim Hoving en Robbert-jan van Lippevelde het webinar "Jouw IT-afdeling eenvoudig door de audit". We hebben al vaker een webinar over informatiebeveiliging gehouden en...

ISM (proces)-managersdag

Een dag vol praktijkervaringen en een blik op de toekomst. Op 12 juni 2019 vindt de ISM (Proces)managersdag plaats in Het Oude Magazijn in Amersfoort. De praktijk van Agile Service Management staat...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow. Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000