fbpx
28 maart 2022

Rivas kiest voor standaardisatie

Op 1 maart is de ICT afdeling van de Rivas Zorggroep gestart met de invoering van de ISM-methode in een afdeling met ruim 60 ICT-medewerkers. Bij Rivas is 3 jaar geleden de ISM Foundation training gegeven. Dit heeft een goede basis gelegd rond de methodiek van de ISM. Servitect is nu gevraagd de afdeling te helpen met de toepassing van ITIL met een projectmatige invoering van de ISM-werkwijze, het implementeren van het bijbehorende besturingsmodel en het traject van het echt leren werken volgens ISM.

Nieuwe TOPdesk-omgeving

Samen met de invoering van ISM wordt een nieuwe TOPdesk omgeving neergezet. De organisatie heeft ervoor gekozen de inrichting zoveel mogelijk conform standaard ISM-inrichting te doen. Op die manier gaat TOPdesk ook echt de werkwijze ondersteunen. Voor de zomervakanties zal de nieuw ISM-inrichting live gaan waarna via continual improvement de afdeling gefaseerd haar werkwijze verder gaat professionaliseren.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht?
Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: 088-2034000
E: r.dijkstra@servitect.com

NEN7510 compliancy tool LIVE!

Gestructureerd de NEN7510 toetsen en toepassen is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met de online tool op ISMcompliancy.nl kun je in een handomdraai bladeren door de normen en eisen. Met de daaraan...
NEN7510 Lust of Last

Webinar NEN7510, Lust of Last

We hebben een primeur. De laatste weken hebben we namelijk voor het eerst twee webinars gehouden. Deze hadden als onderwerp "NEN7510, Lust of Last". De reden hiervoor was dat de beurs Zorg & ICT...

Rivas kiest voor standaardisatie

Op 1 maart is de ICT afdeling van de Rivas Zorggroep gestart met de invoering van de ISM-methode in een afdeling met ruim 60 ICT-medewerkers. Bij Rivas is 3 jaar geleden de ISM Foundation training...

SrVision 6 en 7 april 2022: “Flow”

Tijdens het SrVision congres 2022 zal Wim Hoving spreken over het belang van toepasbaarheid en resultaat, boven dat van mooie theorieën, met als titel "Flow is a result, not a design!". Thema...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000