fbpx
22 november 2022

René van der Horst, nieuwe consultant bij Servitect

In juni is René van der Horst begonnen als Senior Consultant IT Service Management om de vraag naar onze succesvolle ISM-methode en producten en diensten op te kunnen vangen. Inmiddels heeft hij zijn eerste projecten afgerond en staat hij klaar voor nieuwe uitdagende opdrachten, misschien bij jou? Graag stellen we René aan je voor.

René van der Horst

René is 46 jaar en geboren in Gouda waar hij nog steeds met veel plezier woont met zijn partner en twee kinderen. In zijn vrije tijd doet hij graag sportieve activiteiten zoals zeilen, surfen, suppen en yoga maar bingewatchen naar goede series op Netflix of lekker eten slaat hij ook zeker niet af.

Wat voor werk heb je hiervoor gedaan?
De afgelopen 23 jaar heb ik allerlei IT-afdelingen en IT-organisaties mogen aansturen als business unit manager of IT-manager maar daarnaast heb ik diverse zeer grote Digitale Transformaties en Cloud migratietrajecten mogen leiden.

Wat vind je leuk aan Servitect?
IT Service Management is altijd de rode draad geweest in mijn carrière en wat Servitect zo leuk maakt is dat ik daar nu dagelijks mee bezig kan zijn. Ik ben afgestudeerd in IT Service Management en heb vele certificeringen behaald op dit vlak en het is mooi om deze kennis in te zetten om klanten van Servitect verder te helpen maar ook om mee te helpen met de verdere innovatie van de ISM-methode.

Wat spreekt je het meeste aan in deze job?
Ik hou ervan om continu te leren en mijzelf verder te ontwikkelen. Dat kan bij Servitect heel goed waar ik omringt ben door specialisten op het gebied van IT Service Management. De combinatie met Compliancy spreekt mij ook erg aan omdat dat één van mijn andere grote interessegebieden is.

Welke uitdagingen zie je in het werkveld van Service Management?
Het vakgebied van IT Service Management is nog lang niet uitontwikkeld. Ik ben groot voorstander van Agile werken en wil de toepassing hiervan in het vakgebied IT Service Management stimuleren. Hierbij kun je denken aan DevOps, Scrum, Kanban en Obeya.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Ultimo webinar “De kracht van één loket”, dinsdag 11 mei 2021

Dinsdag 11 mei a.s. om 11:00 uur geeft Ultimo een webinar met als titel "De kracht van één loket". In dit webinar geven Vincent Ligt, Product Manager Ultimo, en Robbert-jan van Lippevelde, Directeur...

STAD GEEL: GEBOUWBEHEER ONDER ISM-METHODE

Na de succesvolle implementatie van de ISM-methode bij de afdeling ICT in 2017 is de afdeling Patrimonium, die Gebouwbeheer uitvoert, de volgende. Patrimonium wil met de ISM-methode net zo als de...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

ISM People vraagt 2 Ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk

Voor een relatie in de regio Utrecht zoeken we: 2 ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk Functie eisen: Ruime ervaring met de aansturing IT-processen Ervaring in een divers en snel...

En de winnaars zijn… OBM en Compliancy

Samen met SrVision, o.a. organisator van het SrVision-FLOW-congres op 6 en 7 april, hebben wij een kort onderzoek gehouden naar de positie van IT Service Management. En hoewel we zeker niet zullen...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000