Release 3.8 van de FSM- en ISM-methode is vrijgegeven

Servitect brengt 2 maal per jaar een update uit van de ISM- en FSM-methode. In elke release worden ervaringen van bestaande gebruikers en uitlopende invoeringstrajecten verwerkt.

In release 3.8 van het framework is aandacht besteed aan de doorontwikkeling van de universele rapportagetool. De rapportage van de klanttevredenheid is nu geïntegreerd. Voor het bepalen van de prioriteit wordt gewerkt met een matrix met impact en urgentie. Deze methode en hoe dit leidt tot een vastgestelde doorlooptijd is in een nieuw toegevoegd document beschreven.

De ISM-invoeringsmethode is inmiddels zo vaak toegepast dat slechts kleine verbeteringen worden doorgevoerd. De basis staat en daarom zijn de ISM-invoeringen steeds vaker succesvol. In release 3.8 zijn er kleine aanpassingen doorgevoerd. Zo zijn de voorbeelden geactualiseerd en zijn er vanuit de recente ervaringen met de FSM-invoeringen specifieke FSM-voorbeelden toegevoegd.

Vragen over deze release kunt u stellen aan de Servitect Backoffice.

Release 3.8 van de FSM- en ISM-methode is vrijgegeven

Servitect brengt 2 maal per jaar een update uit van de ISM- en FSM-methode. In elke release worden ervaringen van bestaande gebruikers en uitlopende invoeringstrajecten verwerkt. In release 3.8 van...

Integrale dienstverlening voor Stad Geel

In 2017 is de afdeling ICT van Stad Geel gaan werken met ISM. Na een succesvol traject is besloten de methode ook op de afdeling Patrimonium uit te rollen. Het Patrimonium coördineert alle...

Weer een geslaagde Masterclass

Vorige week gingen weer 12 gecertificeerde deelnemers naar huis. Voldaan namen zij hun certificaat in ontvangst. Een mooi cadeau, zo vlak voor de feestdagen. Deze deelnemers hebben meegedaan aan de...

ISM- en FSM-methode boek halen beide de bestsellerslijst!

Managementboek houd een bestsellerslijst bij. Het boek "De ISM-Methode" heeft daar 15 dagen in gestaan en daarbij uiteindelijk positie 88 bereikt. Inmiddels heeft ook de "FSM-methode" die lijst...

Eno: Aantoonbaar in control

De IT-afdeling van zorgverzekeraar Eno wilde in korte tijd o.a. de procesbeschrijvingen op orde hebben, en zochten hiervoor een pragmatische en snelle manier. Ze kozen voor de ISMmethode. De...

ISM Masterclass

De ISM Masterclass is een training voor ervaren ITSM-consultants, procesmanagers en IT-managers, die hun kansen zelf willen creëren en daarmee aan hun succes willen bouwen. Kijk hier voor meer informatie.

ISM Infodag 2019

ISM infodag 2019

Tijdens de ISM Infodag op 10 december ontdekt u laatste trends op het gebied van ITSM. Ook is er volop gelegenheid tot netwerken. Zo komt u gemakkelijk in gesprek met professionals die u verder kunnen helpen met verschillende IT-doelstellingen en uitdagingen. Deelname aan het evenement is gratis.

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387