Release 3.8 van de FSM- en ISM-methode is vrijgegeven

Servitect brengt 2 maal per jaar een update uit van de ISM- en FSM-methode. In elke release worden ervaringen van bestaande gebruikers en uitlopende invoeringstrajecten verwerkt.

In release 3.8 van het framework is aandacht besteed aan de doorontwikkeling van de universele rapportagetool. De rapportage van de klanttevredenheid is nu geïntegreerd. Voor het bepalen van de prioriteit wordt gewerkt met een matrix met impact en urgentie. Deze methode en hoe dit leidt tot een vastgestelde doorlooptijd is in een nieuw toegevoegd document beschreven.

De ISM-invoeringsmethode is inmiddels zo vaak toegepast dat slechts kleine verbeteringen worden doorgevoerd. De basis staat en daarom zijn de ISM-invoeringen steeds vaker succesvol. In release 3.8 zijn er kleine aanpassingen doorgevoerd. Zo zijn de voorbeelden geactualiseerd en zijn er vanuit de recente ervaringen met de FSM-invoeringen specifieke FSM-voorbeelden toegevoegd.

Vragen over deze release kunt u stellen aan de Servitect Backoffice.

ISM- en FSM-methode boek halen beide de bestsellerslijst!

Managementboek houd een bestsellerslijst bij. Het boek "De ISM-Methode" heeft daar 15 dagen in gestaan en daarbij uiteindelijk positie 88 bereikt. Inmiddels heeft ook de "FSM-methode" die lijst...

Positieve start invoering ISM/FSM bij Gelre Ziekenhuizen

Gelre ziekenhuizen heeft gekozen voor ISM/FSM. Met veel enthousiasme en actieve steun van het management zijn de 75 IT-medewerkers deze week na een intensieve voorbereiding gaan werken met de...

ISM goes to Luxembourg

Servitect heeft een nieuwe opdracht binnen gekregen. We mogen bij de University of Luxembourg een ISM-invoering gaan doen! Deze opdracht is door ons verworven in goede samenwerking met onze...

Succesvolle Servicemanagerdag 2017

We hebben gisteren een succesvolle Servicemanagerdag gehad! Ook de presentatie van Wim Hoving, over het combineren van basisprocessen met DevOps, OBM, LEANit en Scrum werd positief ontvangen. We...

Vacature ISM-consultant

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. Onze klanten ervaren in korte tijd een sterk en aantoonbaar verbeterde IT-dienstverlening. Hierdoor zijn ISM en FSM in...

ISM Masterclass

De ISM Masterclass is een training voor ervaren ITSM-consultants, procesmanagers en IT-managers, die hun kansen zelf willen creëren en daarmee aan hun succes willen bouwen. Kijk hier voor meer informatie.

ISM Infodag 2019

ISM infodag 2019

Tijdens de ISM Infodag op 10 december ontdekt u laatste trends op het gebied van ITSM. Ook is er volop gelegenheid tot netwerken. Zo komt u gemakkelijk in gesprek met professionals die u verder kunnen helpen met verschillende IT-doelstellingen en uitdagingen. Deelname aan het evenement is gratis.

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387