fbpx
8 december 2020

1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!

De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de Masterclass dan zien we onder andere meer dan 35 buitenlandse deelnemers (Luxemburg en België). Verder maken ook steeds meer ‘oud’-deelnemers gebruik van het alumni-traject. Zo kunnen ze de ISM Masterclass nog een keer volgen tegen een aantrekkelijk tarief. De ontwikkelingen en vernieuwingen op het gebied van service management staan namelijk niet stil en deze nemen we altijd weer mee in de eerstvolgend ISM Masterclass. Daarna is hun kennis weer up-to-date en kunnen ze hun opgefriste en nieuwe kennis weer in de dagelijkse praktijk toepassen.

Trots
Twee andere mijlpalen zijn de inmiddels meer dan 150 deelnemers aan de FSM-foundation en meer dan 1.000 deelnemers aan een ISM-Foundation training!  En daarvan hebben 85 tot 90 procent van de deelnemers het examen (ISM of FSM) met een goed resultaat afgerond. Onze deelnemers beoordelen de trainingen met een ruime voldoende (hoger dan een 7), waarbij de Masterclass gemiddeld een 8.1 scoort. Kortom cijfers die de kwaliteit van onze trainingen bevestigen en waar we trots op zijn.

Diverse trainingsmogelijkheden
Wil je zelf je kennis over modern service management vergroten dan adviseren we je graag over de verschillende trainingsmogelijkheden. Trainingen kunnen gevolgd worden bij open inschrijvingen maar ook in-house trainingen kunnen we organiseren. Daarnaast bieden we momenteel een digitale ISM Foundation training aan. Door middel van een digitale leeromgeving wordt de volledige ISM-Foundation kennis behandeld door een ervaren docent, die live les geeft. In de lessen zit veel afwisseling tussen theorie, opdrachten in kleine groepen, vragen en ook interactieve onderdelen. Hierbij maken we gebruik van MS Teams.
Ga voor een overzicht van onze opleidingen naar https://www.ismportal.nl/diensten/opleiding/

Kennis en inzicht is de basis van succesvol presteren. Wie over goede IT service management kennis beschikt zal beter presteren en ook beter samenwerken met zijn collega’s die dezelfde kennis hebben, sneller werken en minder discussie en overleg.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

40e ISM Masterclass live na langdurige lockdown

Aanmelden, nee, gaat nog niet door, nieuwe datum, weer bellen, helaas, is nog niet verantwoord, nieuwe datum, weer contact opnemen, we moeten nog even geduld hebben, sorry... Het verloop van Corona...

Nu meerdere normen op ISMcompliancy.nl parallel beschikbaar

Deze maand is er de laatste update doorgevoerd op ISMCompliancy.nl. We hebben daarmee weer een grote stap gezet in het vergemakkelijken van het voldoen aan kwaliteitsnormen. De tool laat de...

Dienstverlening in coronatijd

De corona pandemie houdt ons al maandenlang in haar greep. Vrijheden die we vanzelfsprekend vinden worden ingeperkt en onze werkzaamheden zijn in veel gevallen verplaatst naar onze woonomgeving....
NEN7510 Lust of Last

Webinar NEN7510, Lust of Last

We hebben een primeur. De laatste weken hebben we namelijk voor het eerst twee webinars gehouden. Deze hadden als onderwerp "NEN7510, Lust of Last". De reden hiervoor was dat de beurs Zorg & ICT...

Kick-off ISM bij grootste zorghulpverlener Zuid-Holland

Na een eerste kennismaking op de ISM Infodag in november 2017, is vandaag is de aftrap van het ISM-traject. In totaal gaan 75 medewerkers van Ipse De Bruggen werken volgens de ISM-methode. De...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000

ISM Foundation training

Prettig en efficiënt samenwerken, zonder misverstanden en onnodige vertraging. Na de training heb je inzicht in jouw werkzaamheden en de basisprocessen van ITIL. Je ontvangt praktische tips en tricks om deze processen optimaal toe te passen in jouw werkzaamheden.

Download direct de opleidingsbrochure.