fbpx
22 maart 2021

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd aantoonbaar en duurzaam de kwaliteit van hun IT-dienstverlening en creëren customer value.
De ISM-methode maakt niet alleen ITIL en BiSL eenvoudig en toepasbaar, maar integreert Agile LEAN en OBM en maakt DevOps werkbaar. Onze standaard werkwijze maakt resultaatgericht besturen van de IT-dienstverlening haalbaar.

Wij willen ons top-team uitbreiden om onze sterk groeiende klantenkring nog beter te helpen en zoeken wij een:

Ambitieuze en innovatieve
ITSM-consultant/ontwikkelaar

(€ 55.000,- tot € 75.000,-)

Iemand die de waarde van mensen, processen en valuestreams begrijpt,
professionals en managers in staat stelt resultaatgericht samen te werken en altijd kansen ziet om te verbeteren.

 

Inzet:

  • leiding geven aan het invoeren én toepassen van de ISM- en FSM-methode
  • het begeleiden van managementeams bij het resultaatgericht sturen
  • het uitvoeren en ondersteunen van procesmanagement taken bij klanten
  • het langdurig bijdragen aan de doorontwikkelen van de ISM-methode, producten en diensten
  • geven van ISM- en FSM-trainingen en games (optioneel)

Wij zoeken een collega met:

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • een passie voor modern ITSM en innovatie
  • bij voorkeur een bedrijfskundige achtergrond
  • ervaring met organisatorische verandertrajecten
  • ruime ervaring met ISM, ITIL, DevOps, Scrum, LEAN en/of OBM
  • grote affiniteit met het gedrag van mensen
  • bij voorkeur centraal gevestigd in Nederland

Wij bieden je:

  • een uitdagende functie in een kennisintensieve omgeving
  • inspirerende collega’s in een informele en innovatieve werkomgeving
  • flexibele inzet en uitgebreide thuiswerkmogelijkheden
  • hoge betrokkenheid bij de ontwikkeling en variatie in werken
  • leaseauto
  • winstdeling en 30 verlofdagen

Voor meer informatie over de ISM-methode kijk je op deze site. Voor aanvullende inlichtingen kun je contact opnemen met Wim Hoving (06 5324 6654). Als je denkt dat je bij ons past zien wij graag je reactie tegemoet op w.hoving@servitect.com

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

ISM (proces)-managersdag

Een dag vol praktijkervaringen en een blik op de toekomst. Op 12 juni 2019 vindt de ISM (Proces)managersdag plaats in Het Oude Magazijn in Amersfoort. De praktijk van Agile Service Management staat...

Livegang Fase I Ipse De Brugge

Na aanwezigheid op de jaarlijkse ISM Infodag, wist Richard de Wit, Manager IV, het zeker: Wij moeten wat met ISM! Nu, een jaar later, wordt de livegang gevierd. Samen Samenwerken September 2018 was...
ISM 1-op-1 presentatie

Dit jaar geen events, maar daar stopt het niet…

We hebben het al onze klanten en relaties gevraagd: "Ga je onze evenementen in coronatijd ook bezoeken?". Het resultaat is dat bijna iedereen graag de nieuwste informatie ontvangt over ISM en ITSM,...

Servitect en ISM groeien, doe je mee?

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. De laatste jaren hebben deze zich ontwikkeld tot de IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in...

Integrale dienstverlening voor Stad Geel

In 2017 is de afdeling ICT van Stad Geel gaan werken met ISM. Na een succesvol traject is besloten de methode ook op de afdeling Patrimonium uit te rollen. Het Patrimonium coördineert alle...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387

Meer grip door inzicht

Wil jij meer grip op je IT organisatie? Grip begint met meer inzicht. Wij bieden je daarbij de belangrijkste inzichten en geven je handvaten d.m.v. een dashbord. Zo kun jij als leider van je IT organisatie gemakkelijk sturen op de door jouw vastgestelde serviceprestaties en klanttevredenheid-eisen. We nemen je mee in deze werkwijze in ons webinar. Meld je direct aan.

00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds