fbpx
19 september 2018

Integrale dienstverlening voor Stad Geel

In 2017 is de afdeling ICT van Stad Geel gaan werken met ISM. Na een succesvol traject is besloten de methode ook op de afdeling Patrimonium uit te rollen. Het Patrimonium coördineert alle werkzaamheden van de huisvesting in de gemeente. De werkzaamheden van deze afdeling betreft facilitaire werkzaamheden. Teamleiders en coördinatoren van de afdeling gaan met de methode werken. De medewerkers op de vloer zullen weinig van de verandering merken.

Betere aansturing met ISM

De stadssecretaris geeft aan dat het toepassen van ISM bijdraagt aan een betere aansturing vanuit het stadsbestuur. Na de implementatie van ISM bij het Patrimonium, wordt gekeken of de methode uitgerold kan worden op andere afdelingen, zodat de aansturing en dienstverlening nog integraler wordt.

Wensen

De implementatie is aangepast aan de wensen van Stad Geel. Tijdens de implementaties worden projectmedewerkers opgeleid om in de toekomst zelf implementaties uit te kunnen voeren.

De ISM-implementaties worden in samenwerking met onze Belgische ISM-partner, The Three Headed Giant, uitgevoerd.

Lees hier de case van de ISM-invoering op de ICT-afdeling van Stad Geel.
Meer weten over dit project? Neem contact op met de projectleider, Willem Buik.
T: +31(0)503050524
E: w.buik@servitect.com

ISM-dashboard release januari 2022

Op 24 januari jl. is de nieuwste release van het ISM-dashboard in gebruik genomen. Deze januari 2022 release bevat, naast het oplossen van een aantal issues en het verbeteren van de performance,...

Mix van ITSM-methoden populair

Wim Hoving heeft een artikel geschreven over de reden waarom een mix van ITSM-methoden populair is. Dit artikel is gepubliceerd bij Magazine AG Connect. Hij ziet bij IT-managers de wens dat ze graag...

Ultimo webinar “De kracht van één loket”, dinsdag 11 mei 2021

Dinsdag 11 mei a.s. om 11:00 uur geeft Ultimo een webinar met als titel "De kracht van één loket". In dit webinar geven Vincent Ligt, Product Manager Ultimo, en Robbert-jan van Lippevelde, Directeur...

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow. Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer...

ISM People vraagt 2 Ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk

Voor een relatie in de regio Utrecht zoeken we: 2 ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk Functie eisen: Ruime ervaring met de aansturing IT-processen Ervaring in een divers en snel...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000