fbpx
19 september 2018

Integrale dienstverlening voor Stad Geel

In 2017 is de afdeling ICT van Stad Geel gaan werken met ISM. Na een succesvol traject is besloten de methode ook op de afdeling Patrimonium uit te rollen. Het Patrimonium coördineert alle werkzaamheden van de huisvesting in de gemeente. De werkzaamheden van deze afdeling betreft facilitaire werkzaamheden. Teamleiders en coördinatoren van de afdeling gaan met de methode werken. De medewerkers op de vloer zullen weinig van de verandering merken.

Betere aansturing met ISM

De stadssecretaris geeft aan dat het toepassen van ISM bijdraagt aan een betere aansturing vanuit het stadsbestuur. Na de implementatie van ISM bij het Patrimonium, wordt gekeken of de methode uitgerold kan worden op andere afdelingen, zodat de aansturing en dienstverlening nog integraler wordt.

Wensen

De implementatie is aangepast aan de wensen van Stad Geel. Tijdens de implementaties worden projectmedewerkers opgeleid om in de toekomst zelf implementaties uit te kunnen voeren.

De ISM-implementaties worden in samenwerking met onze Belgische ISM-partner, The Three Headed Giant, uitgevoerd.

Lees hier de case van de ISM-invoering op de ICT-afdeling van Stad Geel.
Meer weten over dit project? Neem contact op met de projectleider, Willem Buik.
T: +31(0)503050524
E: w.buik@servitect.com

Is de NEN7510, BIO of ISO audit je aanleiding voor informatiebeveiliging?

Helaas is voor veel IT-afdelingen een audit voor de NEN7510, BIO of ISO27001 de aanleiding om de informatiebeveiliging van de IT-dienstverlening (weer) veilig te maken. En dat is onnodig en veel...

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak

Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.

STAD GEEL: GEBOUWBEHEER ONDER ISM-METHODE

Na de succesvolle implementatie van de ISM-methode bij de afdeling ICT in 2017 is de afdeling Patrimonium, die Gebouwbeheer uitvoert, de volgende. Patrimonium wil met de ISM-methode net zo als de...

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...
Ziekenhuis monitor 2020

ISM ziekenhuis monitor 2020

Ook dit jaar organiseert Servitect weer de ISM ziekenhuis monitor. Hierbij worden IT-prestaties van de deelnemende ziekenhuizen onderling vergeleken op basis van data uit ITSM tools...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000