fbpx
3 september 2020

Fujitsu nieuwe Education partner van Servitect

Fujitsu en Servitect hebben vandaag officieel een samenwerking aangekondigd. Recent introduceerde Fujitsu al het SOSA portfolio en door de samenwerking van Servitect wordt de ISM-methode hier een onderdeel van. Daarbij treed Fujitsu toe tot het Education partner programma als leverancier van trainingen, opleidingen, games en examens op het gebied van ISM.

De kern van de Fujitsu visie is “Human Centric”. Fujitsu gelooft dat mensen centraal gesteld moeten worden om digitale transformatie te laten slagen. Daarbij stelt Servitect de mens centraal met de ISM-methode.

Gericht op samenwerking

“De ISM-methode sluit heel goed aan op onze visie, omdat het niet technologie als uitgangspunt neemt bij het leveren van IT-diensten, maar gericht is op samenwerking. Dit leidt aantoonbaar tot gemotiveerde medewerkers, betere resultaten en tevreden klanten.”, aldus Marc Kuijpers, Head of ServiceNow Micro-Enterprise bij Fujitsu.

“Alleen oplossingen die professionals en leiders goed kunnen toepassen dragen bij aan succesvolle dienstverlening. Daarom staat in ISM de mens centraal en zijn we blij met de aansluiting van SOSA op de ISM-methode” aldus Wim Hoving, architect van de ISM-methode en directeur van Servitect. Voor meer informatie over het SOSA portfolio, kunt u terecht op onze blog of download de whitepaper – Building a future proof IT organisation.

Over Fujitsu

Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologische producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 130.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujitsu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 3,9 triljoen yen (US$ 35 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2020. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com.

Meer weten over de onderwerpen in dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

 

Integrale dienstverlening voor Stad Geel

In 2017 is de afdeling ICT van Stad Geel gaan werken met ISM. Na een succesvol traject is besloten de methode ook op de afdeling Patrimonium uit te rollen. Het Patrimonium coördineert alle...

Mix van ITSM-methoden populair

Wim Hoving heeft een artikel geschreven over de reden waarom een mix van ITSM-methoden populair is. Dit artikel is gepubliceerd bij Magazine AG Connect. Hij ziet bij IT-managers de wens dat ze graag...
ISM 1-op-1 presentatie

Dit jaar geen events, maar daar stopt het niet…

We hebben het al onze klanten en relaties gevraagd: "Ga je onze evenementen in coronatijd ook bezoeken?". Het resultaat is dat bijna iedereen graag de nieuwste informatie ontvangt over ISM en ITSM,...

Basis dashboard voor alle ISM gebruiks- en supportlicentiehouders beschikbaar

Heb je een ISM gebruiks- en supportlicentie dan heb je vanaf dit kwartaal recht op het gebruik van het ISM basis dashboard. Dit basis dashboard vervangt de standaard mee geleverde excelsheet....

Nu meerdere normen op ISMcompliancy.nl parallel beschikbaar

Deze maand is er de laatste update doorgevoerd op ISMCompliancy.nl. We hebben daarmee weer een grote stap gezet in het vergemakkelijken van het voldoen aan kwaliteitsnormen. De tool laat de...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000