fbpx
26 juni 2020

FSM Foundation training on-line een succesnummer

De FSM Foundation online is ontstaan omdat door het corona virus de MUMC-medewerkers van de IT-afdeling vanuit huis moesten werken. Maar de medewerkers van functioneel beheer moesten wel getraind worden. En dat kan nu. Gewoon thuis, vanachter je pc of laptop.

Primeur

De 10 medewerkers van het MUMC uit Maastricht hebben daardoor een primeur. In 4 dagdelen worden de nieuwe medewerkers vertrouwd gemaakt met de FSM Foundation. Willem Buik gaat als trainer tijdens de sessies ook met deelnemers naar virtuele ‘escape rooms’ waar ze met elkaar in discussie gaan over opgegeven opdrachten. Op basis van de feedback van medewerkers kunnen we spreken van een succesnummer.

Real experts simplify

Deze wijze van training slaat goed aan bij de deelnemers. Meer organisaties hebben zich inmiddels al gemeld eenzelfde traject ook met hun thuiswerkende medewerkers uit te gaan voeren. Ook de ISM Foundation is klaar voor gebruik. Met relatief eenvoudige middelen hebben we zo de wensen van de klant weer ingevuld.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Servitect en ISM groeien, doe je mee?

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode®. De laatste jaren hebben deze zich ontwikkeld tot de IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in...

Wortell gebruikt de ISM-methode om groei te structureren

Technologie is continue in ontwikkeling. Dat geeft bedrijven een eindeloze hoeveelheid technologische mogelijkheden. Maar het gat tussen technologie en de mate waarin mensen en bedrijven dit kunnen...

40e ISM Masterclass live na langdurige lockdown

Aanmelden, nee, gaat nog niet door, nieuwe datum, weer bellen, helaas, is nog niet verantwoord, nieuwe datum, weer contact opnemen, we moeten nog even geduld hebben, sorry... Het verloop van Corona...

Uitdaging, 70% wil van “brandjes blussen” naar gestructureerde aanpak

Als gebruikerstevredenheid ons grote doel is en organisaties dit hoog in hun missie, visie, doelstelling hebben staan en we zien dat er bijna niet op gemeten en er beperkt op gestuurd wordt, dan komt resultaatgericht sturen van de IT-organisatie in een vreemd daglicht te staan.

ISM (proces)-managersdag

Een dag vol praktijkervaringen en een blik op de toekomst. Op 12 juni 2019 vindt de ISM (Proces)managersdag plaats in Het Oude Magazijn in Amersfoort. De praktijk van Agile Service Management staat...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000