fbpx
26 juni 2020

FSM Foundation training on-line een succesnummer

De FSM Foundation online is ontstaan omdat door het corona virus de MUMC-medewerkers van de IT-afdeling vanuit huis moesten werken. Maar de medewerkers van functioneel beheer moesten wel getraind worden. En dat kan nu. Gewoon thuis, vanachter je pc of laptop.

Primeur

De 10 medewerkers van het MUMC uit Maastricht hebben daardoor een primeur. In 4 dagdelen worden de nieuwe medewerkers vertrouwd gemaakt met de FSM Foundation. Willem Buik gaat als trainer tijdens de sessies ook met deelnemers naar virtuele ‘escape rooms’ waar ze met elkaar in discussie gaan over opgegeven opdrachten. Op basis van de feedback van medewerkers kunnen we spreken van een succesnummer.

Real experts simplify

Deze wijze van training slaat goed aan bij de deelnemers. Meer organisaties hebben zich inmiddels al gemeld eenzelfde traject ook met hun thuiswerkende medewerkers uit te gaan voeren. Ook de ISM Foundation is klaar voor gebruik. Met relatief eenvoudige middelen hebben we zo de wensen van de klant weer ingevuld.

Meer weten over de informatie in dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

VNN start met ISM-methode

Verslavingszorg Noord Nederland zet zich in voor mensen die problemen ondervinden als gevolg van een verslaving. Verslaving op het gebied van alcohol, drugs, tabak, gokken of bijvoorbeeld gamen. VNN...

Webinar “Hoe de IT-afdeling snel en duurzaam kan voldoen aan de BIO”

Veel IT-afdelingen in de overheid voelen de grote druk om aan de BIO te voldoen. Naast de al bestaande werkdruk om goede IT-diensten te leveren en te innoveren, worden steeds strengere eisen gesteld...

Servitect opent vestiging in Leusden

De toenemende toepassing van de ISM-methode bij organisaties in Nederland heeft ook geleid tot een groei van onze organisatie. Hierdoor ontstond de behoefte uit te breiden naar een extra locatie in...

En de winnaars zijn… OBM en Compliancy

Samen met SrVision, o.a. organisator van het SrVision-FLOW-congres op 6 en 7 april, hebben wij een kort onderzoek gehouden naar de positie van IT Service Management. En hoewel we zeker niet zullen...

Toename belangstelling in IT-gebruikerservaring

IT-afdelingen tonen steeds vaker hun belangstelling in de gebruikerservaring van hun klanten. Logisch, als klanttevredenheid één van je belangrijkste doelstelling is, dan wil je niet met een...

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000