fbpx
24 juni 2021

40e ISM Masterclass live na langdurige lockdown

Aanmelden, nee, gaat nog niet door, nieuwe datum, weer bellen, helaas, is nog niet verantwoord, nieuwe datum, weer contact opnemen, we moeten nog even geduld hebben, sorry… Het verloop van Corona was toch wel grillig maar het aantal aanmeldingen voor de masterclass bleef constant. De aanmelders hoopten net als wij op versoepelingen die er dan toch steeds weer niet kwamen. Maar afgelopen week was het dan toch raak en kon Wim Hoving zijn 40e-editie geven in de prachtige omgeving van Holten. Bijna 500 deelnemers hebben deze Masterclass inmiddels de afgelopen jaren gevolgd en altijd met lovende recensies. De gemiddelde waardering is altijd boven de 8.

Wat is de Masterclass voor training

De Masterclass is gericht op modern leiderschap in IT-dienstverlening en dus op leidinggevenden in de IT. De CIO, manager, IT-manager, procesmanager, teamleiders en consultants krijgen een inkijk in de wereld van Modern Service Management. Het is een actieve en inspirerende training van drie aaneengesloten dagen. Deze dagen zijn gevuld met trainingen, discussies, oefeningen en gesprekken met maximaal 15 deelnemers.

Wat komt er voorbij

Veel onderwerpen komen aan de orde. Hoe gebruik je bijvoorbeeld ITIL optimaal, DevOps, Agile, Lean, Kanban en OBM. Maar ook de vraag hoe je omgaat met Customer Value en Dienend Leiderschap, Co-creation, de verandertrechter en sequentieel werken. En hoe je functioneel en technisch beheer combineert. Allemaal onderwerpen die een modern leider in de IT moet kennen en kunnen hanteren.

Holterberg

Het was afgelopen week natuurlijk fantastisch weer en dan is het vertoeven in de prachtige natuur van de Holterberg in Hotel Restaurant Hoog Holten natuurlijk een cadeautje. Het verblijf was weer goed verzorgd en dan is het met de gedane inspanning ook heerlijk om je in deze omgeving te kunnen ontspannen en alle opgedane kennis te laten bezinken. We kijken al weer uit naar de 41e Masterclass in september.

Meer weten over dit nieuwsbericht? Neem dan contact op met
Robert Dijkstra.
T: +31(0)505791387
E: r.dijkstra@servitect.com

Is IT Service Management jouw passie? Versterk ons ISM-team!

Servitect is de ontwikkelaar van de succesvolle ISM- en FSM-methode . Deze hebben zich ontwikkeld tot de moderne IT Service Management standaard in Nederland. Onze klanten verbeteren in korte tijd...

WATSON versterkt samenwerking met ISM-methode

WATSON & associates en Servitect werken al jaren succesvol samen als partners van de ISM-methode. Dit heeft vorm gekregen in een groot aantal ISM-invoeringen bij organisaties zoals Certe,...

ISM People vraagt 2 Ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk

Voor een relatie in de regio Utrecht zoeken we: 2 ervaren procesmanagers met kennis van TOPdesk Functie eisen: Ruime ervaring met de aansturing IT-processen Ervaring in een divers en snel...

1.000 x ISM-foundation, 450 x Masterclass!!

De afgelopen weken hebben we met de ISM- en FSM-trainingen mooie mijlpalen bereikt. Zo hebben we deze week de 450e deelnemer aan de ISM Masterclass verwelkomt. Kijken we naar de deelnemers aan de...

Wortell start met werkwijze op basis van ISM

Maandag 21-juni jl. is Wortell gestart met het gebruiken van de werkwijze op basis van ISM en daarbij de nieuwe inrichting van hun ITSM-tool ServiceNow. Verschillende werkgroepen hebben in ongeveer...

Het ISM-procesmodel

Wil je je IT-beheer verder professionaliseren? Dit e-boek maakt het mogelijk de ISM-methode direct, eenvoudig en snel in te voeren, toe te passen en te begrijpen! 70 pagina’s direct toepasbaar

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387