ISM INFODAG 2019

Ontdek de laatste trends op het gebied van ITSM Nu inschrijven

Hoe versterken de belangrijkste trends – ITIL, Agile, DevOps, Lean en OBM – elkaar op een praktische wijze? Hoe pas ik dit toe in mijn organisatie en welke hulpmiddelen kan ik daarbij gebruiken? Tijdens de ISM Infodag op 10 december krijgt u antwoord op deze vragen. Ook is er volop gelegenheid tot netwerken. Zo komt u gemakkelijk in gesprek met professionals die u verder kunnen helpen met verschillende IT-doelstellingen en uitdagingen. Deelname aan het evenement is gratis. Aanmelden kan via het formulier onderaan deze pagina. Wacht niet te lang, want vol is vol!

Thema’s ISM Infodag

  • De laatste trends in ITSM: van process naar people
  • Customer Value creëren door het integreren van DevOps, Agile en verandermanagement
  • Praktijkervaringen: Richard de Wit, Manager IV/ICT bij Ipse de Bruggen
  • Lessons Learned uit 100+ invoeringen
  • Partners aan het woord
  • Het ISM Ecosysteem, de voordelen van standaardisatie

Vier redenen om erbij te zijn

  • Na afloop van deze Infodag bent u volledig op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van ISM en Modern Service Management.
  • Afwisselend programma met visieverhalen, praktische toepassingen en praktijkcases.
  • Volop gelegenheid tot netwerken. En kom in contact met ons en onze partners.
  • Ready Set Go! Ga naar huis met praktische tips en tricks!

Praktische informatie

  • Datum: dinsdag 10 december 2019
  • Tijd: 09:00 – 17:00 uur
  • Locatie: Het Oude Magazijn (Soesterweg 310F, 3812 BH Amersfoort, direct achter Amersfoort CS)
  • Vereist kennisniveau ISM: basis/geen
  • Inclusief: koffie, lunch en borrel
  • Kosten: gratis!

Aanmelden en contact

Wilt u (met uw organisatie) de ISM Infodag bijwonen? Meld u dan kosteloos aan via het onderstaande formulier. Wilt u meer weten over het evenement of de ISM-methode? Neem dan contact met ons op via marketing@ismportal.nl of 050 – 5791387.

PROGRAMMA

ISM INFODAG 2019

Modern Service Management
Wim Hoving, Architect ISM

In 7 stappen naar succes
Michiel de Ruiter CCO Mproof

Lessons learned uit 100+ invoeringen
Robbert-jan van Lippevelde, COO Servitect

Smart and Happy Service Management
Kalli Ilsink, Accountmanager Ultimo Zorg

ISM Ecosysteem
Robbert-jan van Lippevelde, COO Servitect

Agile werken met ISM 
Rolf Smit, Consultant Servitect

Praktijkverhaal ISM Invoering
Richard de Wit, Manager IV/ICT
Ipse de Bruggen

Trends en gevolgen 2020
Wim Hoving, Architect ISM

Aanmeldformulier


ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387