ISM INFODAG 2019

Ontdek de laatste trends op het gebied van ITSM Nu inschrijven

Hoe versterken de belangrijkste trends – ITIL, Agile, DevOps, Lean en OBM – elkaar op een praktische wijze? Hoe pas ik dit toe in mijn organisatie en welke hulpmiddelen kan ik daarbij gebruiken? Tijdens de ISM Infodag op 10 december krijgt u antwoord op deze vragen. Ook is er volop gelegenheid tot netwerken. Zo komt u gemakkelijk in gesprek met professionals die u verder kunnen helpen met verschillende IT-doelstellingen en uitdagingen. Deelname aan het evenement is gratis. Aanmelden kan via het formulier onderaan deze pagina. Wacht niet te lang, want vol is vol!

Thema’s ISM Infodag

  • De laatste trends in ITSM: van process naar people
  • Customer Value creëren door het integreren van DevOps, Agile en verandermanagement
  • Praktijkervaringen: Richard de Wit, Manager IV/ICT bij Ipse de Bruggen
  • Lessons Learned uit 100+ invoeringen
  • Partners aan het woord
  • Het ISM Ecosysteem, de voordelen van standaardisatie

Vier redenen om erbij te zijn

  • Na afloop van deze Infodag bent u volledig op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van ISM en Modern Service Management.
  • Afwisselend programma met visieverhalen, praktische toepassingen en praktijkcases.
  • Volop gelegenheid tot netwerken. En kom in contact met ons en onze partners.
  • Ready Set Go! Ga naar huis met praktische tips en tricks!

Praktische informatie

  • Datum: dinsdag 10 december 2019
  • Tijd: 09:00 – 17:00 uur
  • Locatie: Het Oude Magazijn (Soesterweg 310F, 3812 BH Amersfoort, direct achter Amersfoort CS)
  • Vereist kennisniveau ISM: basis/geen
  • Inclusief: koffie, lunch en borrel
  • Kosten: gratis!

Aanmelden en contact

Wilt u (met uw organisatie) de ISM Infodag bijwonen? Meld u dan kosteloos aan via het onderstaande formulier. Wilt u meer weten over het evenement of de ISM-methode? Neem dan contact met ons op via marketing@ismportal.nl of 050 – 5791387.

PROGRAMMA

ISM INFODAG 2019

Modern Service Management
Wim Hoving, Architect ISM

In 7 stappen naar succes
Frank Eerland, Mproof

Lessons learned uit 100+ invoeringen
Robbert-jan van Lippevelde, COO Servitect

Smart and Happy Service Management
Kalle Ilsink, Ultimo

ISM Ecosysteem
Robbert-jan van Lippevelde, COO Servitect

Het doel is geen werkwoord
Gijs Andrea, Better Results Group

AI en automation in Service Management 
Roeland van Rijswijk, TOPdesk

Agile werken met ISM 
Rolf Smit, Consultant Servitect

Praktijkverhaal ISM Invoering
Richard de Wit, Manager IV/ICT
Ipse de Bruggen

Trends en gevolgen 2020
Wim Hoving, Architect ISM

Aanmeldformulier


ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387