fbpx

Case Study’s

Hier vind u een overzicht van artikelen, whitepapers en overige documenten over ISM en FSM. Deze zijn als pdf-bestand te
downloaden.

Case Study Dijklander Ziekenhuis

Eén taal spreken en uniform werken was noodzakelijk voor het Dijklander Ziekenhuis. ISM heeft in korte tijd geresulteerd in grip op de IT beheersorganisatie met de beproefde werkwijze onder begeleiding van ervaren consultants.

Case Study St. Antonius Ziekenhuis

Beter onderling samenwerking is belangrijk voor de ICT-afdeling van het St. Antonius Ziekenhuis. Na een fusie en de invoering van een nieuw EPD waren meerdere werkwijzen ontstaan die op een logische manier samengebracht moesten worden, waarbij ook nog aantoonbaar moest worden voldaan aan de NEN7510. Lees hoe ISM geholpen heeft bij het verbeteren van de interne werkwijze.

Case Study Ipse de Bruggen

De IT-afdeling en de (centrale) Servicedesk van Ipse de Bruggen wilde professioneler werken met behulp van TOPdesk en ISM. Dat wil zeggen: meer vastleggen, meer gestandaardiseerd werken en meer inzicht in de servicemanagementprocessen en resultaten. Het doel? Zorgmedewerkers beter van dienst zijn. Een geslaagde missie, dankzij een beproefde methode

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden

info@ismportal.nl
088 - 2034000