ISM Masterclass
Corona-maatregelen: In de opleidingsruimte is rekening gehouden in de opstelling met de aangegeven corona eisen. Ook bij de maaltijd wordt daar rekening mee gehouden (dus niet samen aan 1 grote tafel) en verder is er voldoende ruimte om de 1,5 meter afstand te houden.
Het vakgebied IT Service management is geweldig in beweging. Dit vergt veel van de Leiders. Hoe creëer je een omgeving waarin IT-diensten worden geleverd die aan hoge klantverwachting voldoet? Welke eisen stelt dat aan de operatie, maar ook aan de tactische en strategische inzet?
Hoe gebruik je optimaal ITIL, DevOps, Agile, Lean, Kanban, OBM. Hoe ga je om met Customer Value, Dienend Leiderschap, Co-creation, positive reïnforcement, de verandertrechter, sequentieel werken? Hoe combineer je functioneel en technische beheer? Onderwerpen die een moderne leider in de IT moet kennen en kunnen hanteren.
De Masterclass geeft de deelnemers inkijk in Modern Service Management. Op gestructureerde wijze worden aan de hand van de ISM-methode alle ontwikkelingen aan elkaar gerelateerd en krijg je handvaten hoe hier praktisch mee om te gaan.
Waarom
Leiders in IT moeten een omgeving creëren waarin de professionals maximaal kunnen presteren. In IT-organisaties is Modern Service Management onmisbaar, als leider heb je daarom een diepgaand en grondig inzicht nodig in het vakgebied van IT-servicemanagement.
Wie
De ISM Masterclass is gericht op (IT-)managers, procesmanagers, teamleiders en consultants.
Wat
Een actieve en inspirerende Masterclass van 3 aaneengesloten dagen, gevuld met training, discussie, oefeningen en gesprekken. Met maximaal 15 deelnemers. Deelnemers die een ISM Masterclass succesvol hebben doorlopen ontvangen een certificaat en kunnen worden opgenomen in het ISM-Register.
Waar
In de prachtige natuur van de Holterberg staat het Hotel Restaurant Hoog Holten. In deze rustgevende en mooie omgeving gaan we samen intensief aan het werk.
Investering
De Masterclass investering is € 2.450 per deelnemer, exclusief BTW en inclusief twee overnachtingen en alle overige verblijfskosten.
Inschrijven
Je kunt je voor de Masterclass inschrijven via het inschrijfformulier.
Contact
Heeft u vragen over de ISM Masterclass, neemt u dan gerust contact met ons op:
- Tel: 050-5791387
- Email: opleidingen@servitect.com
Data en locaties
MEI 2022
ISM Foundations - Servitect, S2M Amersfoort, 16 en 23 mei.
JUNI 2022
ISM Masterclass - Servitect, Holten, 7, 8 en 9 juni.
SEPTEMBER 2022
ISM Masterclass - Servitect, Holten, 20, 21 en 22 september.
ISM Foundations - Servitect, S2M Amersfoort, 28 september en 5 oktober.
NOVEMBER 2022
ISM Foundations - Servitect, Online/Teams, 10 en 17 november.
ISM Masterclass - Servitect, Holten, 22, 23 en 24 november.

8,4

Hoge waardering
De Masterclass wordt consequent zeer hoog gewaardeerd: de laatste 21 masterclasses werden beoordeeld met een gemiddelde van 8.4.
Reacties van deelnemers:
Margreet van den Bogaert, Lucero IT Control:
“Weer een fantastische masterclass. Ik kan het beamen, want ik was erbij. Leerzaam, herkenbaar en bijzonder interessant!”
Robert-Jan Jacobs, De IT Regisseur:
“Pragmatische inzicht gevende training.”
Jack Knubben, Atrium MC:
“Diepgaand en zeer verhelderend.”
Diderik Lock, Lock Business:
“Inspirerend”
Rob Smit, VCD:
“Bedankt voor de enthousiaste en inspirerende dagen.”
Wouter Stoit, Dienst Uitvoering Onderwijs/DUO:
“ISM is een lifestyle.”
Robert Lammé, TwinBizz:
“De professionele en pragmatische wijze om Service Management Processen a la ITIL in uw organisatie te implementeren.”
Marten Vogelaar, Capgemini:
“ISM: Integreren, Samenbrengen, Meedoen.”
Jan Heunks, MCS:
“Ondanks ruime kennis en ervaring van IT Service Management, vanuit de pragmatiek van het framework en de methode, een must voor manager van de toekomst.”
Barrie van Haarlem, VCD Infra Solutions:
“ISM Masterclass, omdat je toch niet echt dacht dat je alles al wist?”
Geert van Atteveld, De IT Regisseur:
“Concreet, toepasbaar en inspirerend.”
ISM Portal
Zernikepark 4
9747 AN Groningen
Fokkerstraat 16
3833 LD Leusden
info@ismportal.nl
088 - 2034000