ISM Foundation Training

Dé training voor de compacte, toepasbare invoering van ITIL

Een succesvol samenwerkend team spreekt één taal en heeft hetzelfde begrippenkader. Het aanleren van deze basiskennis is het gevolg van deze praktische ISM-Foundation training.

De taal die in IT-afdelingen wordt gesproken is gevormd door ITIL. Waar ITIL echter 34 best practices kent, beperkt ISM zich tot de 6 daarvan afgeleide basisprocessen.

Deze 6 basisprocessen, die in iedere IT-afdeling voorkomen, worden in de training uitgebreid behandeld en voorzien van praktische tips en tricks. Door de nuchtere uitleg krijgen de deelnemer inzicht in hun werkzaamheden en gaan ze dezelfde taal hanteren, waardoor ze beter gaan presteren en samenwerken.

Waarom

Kennis is de basis van succesvol presteren. Wie over goede ITSM-kennis beschikt zal beter presteren en ook beter samenwerken met zijn collega’s die dezelfde kennis hebben. Sneller werken, met minder discussie en overleg.

Hoe

In een 2-daagse training komen alle onderdelen aan bod. Niet alleen in de klassikale les-vorm, maar ook door groeps en individuele oefeningen. De docenten komen allemaal uit de praktijk, hebben ervaren hoe ISM werkt en beschikken over veel praktijkvoorbeelden. Dit levert een hoog gewaardeerde training op.

De ISM-Foundation training is een goede voorbereiding op het (optionele) ISM-Foundation examen.

Wie

Iedereen die werkzaam is in een IT-organisatie weet dat het belangrijk is dat we allemaal dezelfde taal spreken. De training is daarom gericht op die mensen die een rol hebben in een IT-beheerorganisatie.

Waar

De training wordt door verschillende opleiders aangeboden in een open inschrijvingstraining. Ook kan de training in-house voor 6 tot 15 personen worden georganiseerd.

Contact

Heeft u vragen over de ISM Foundation Training, neemt u dan gerust contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden:

 

8,4

ISM Foundation Training Examen Servitect ISM Portal

ISM Portal

Zernikepark 4
9747 AN Groningen

info@ismportal.nl
050 - 5791387